Eros dins teu

Quan somrius m'agrades, i quan no, també.

M'agrades.


Quan mires i veus més enllà d'allò establert, de la persona, de l'ànima, de mi.


M'agrades.


Quan acaricies el got de cervesa, quan t'acaricies la cara, quan m'acaricies la cama, la cara, la pell.


M'agrades.


Quan parles. Quan de tu surten paraules sense intenció de poesia i, inclús així, la crees.


M'agrades.


Quan penses, quan parles, quan estàs, qun estic, quan estem. Junts.


M'agrades.


Quan et despulles, i no literalment, que també.


M'agrades.


Quan em mires als ulls, quan sense por em dius què hi veus.


M'agrades.



M'encantes.

3 comentaris:

Josep ha dit...

Molt potents, aquests versos.

Anònim ha dit...

Mai no em deixis de seguir mostrant tot el que tens a dins. El que crees, el que estimes, el que fas... el que ets.

Mai no em tallis aquesta font de la que bec. Ets aigua per a mi.

I mai no oblidis que l'aigua és i dóna vida.

Anònim ha dit...

Tu sí que ets poesia (i de la que et fa emocionar).